segunda-feira, 14 de março de 2005

"Hoje é festa lá no meu apê... Nu ma nu mai ei..."

A-D-O-R-E-I!!! Clique aquiiiiii para ver, o clip original da Festa no Apê!! ou melhor, Dragostea Din Tei!!

(Cara isso é muito bom!! Gruda na cabeça que nem Egüinha Pocotó!!!) :P

Dragostea Din Tei
>> O-Zone

Ma-ia-hii...
Ma-ia-huu...
Ma-ia-hoo...
Ma-ia-ha-ha...

Halo, salut
Sint eu, un haiduc
Si te rog, iubirea mea
Primeste fericirea

Halo, halo
Sint eu Picasso
Ti-am dat chip
Si sint voinic
Dar sa sti, nu-ti cer nimic

Vrei sa pleci, dar nu ma nu ma iei
Nu ma nu ma iei... Nu ma nu ma nu ma iei...
Chipul tau si dragostea din tei
mi-amintesc de ochii tai

Te sun, sa-ti spun
Ce simt acum
Alo, iubirea mea,
sint eu, fericirea

Halo, halo
sint iarasi eu picasso,
ti-am dat chip si sint voinic,
Dar sa sti, nu-ti cer nimic

Vrei sa pleci, dar nu ma nu ma iei
Nu ma nu ma iei... Nu ma nu ma nu ma iei...
Chipul tau si dragostea din tei
mi-amintesc de ochii tai...

Nenhum comentário: